Elementy programowania z robotem Photon 

Uczniowie klasy 2b stawiali swoje pierwsze kroki w programowaniu. Uczyli się łączyć roboty z aplikacją mobilną, a następnie korzystając z gotowych programów znajdujących się w Photon EDU poznali możliwości robota. Kolejnym etapem było użycie interfejsu #PhotonDraw, w którym dzieci tworzyły sekwencję ruchu robota poprzez rysowanie palcem ścieżki na ekranie dotykowym. Do narysowanej ścieżki można dodać instrukcje niezwiązane z ruchem (wydaj dźwięk, zmień kolor, poczekaj na dotyk).

zajęć wykorzystaliśmy #Photony zakupione w ramach projektu #LaboratoriumPrzyszłości.

Roboty Photon w bardzo przyjazny sposób:

  • wspierają umiejętności pracy zespołowej oraz angażowanie emocji;
  • rozbudzają ciekawość uczniów oraz motywują ich do poznawania nowych technologii;
  • rozwijają wyobraźnię i orientację przestrzenną.

Wkrótce będziemy kontynuować naszą przygodę z programowaniem.

Aneta Kufel

#laboratoriaprzyszłości

#zsplipowa

#PhotonDraw