Nasi uczniowie twórcami lekcji i pomocy edukacyjnych.

Uczniowie klasy szóstej wzięli  udział w projekcie, którego celem było powtórzenie i utrwalenie wiadomości o częściach mowy. Trwająca niemal miesiąc praca przyniosła doskonałe efekty.

Poszczególne grupy przygotowały prezentacje przypominające wiadomości z zakresu fleksji. Niektóre miały formę tradycyjną.  Inne opracowane  zostały w programie PowerPoint, a uczniowie  przedstawili  je w formie slajdów wykorzystując tablicę multimedialną.

Następnie szóstoklasiści  sprawdzali swoją wiedzę rozwiązując różne testy. Ciekawą formą powtórzenia były quizy przygotowane przez uczniów w programie” Kahoot! „oraz „sameQuizy”. Tutaj również niezbędny okazał się dostęp do Internetu  oraz  tablica interaktywna.

Aby utrwalić wiadomości dzieci przygotowały też gry planszowe.  I  znowu wykazały się ogromną pomysłowością, wymyślając nowe gry lub modyfikując te już znane.

Było to bardzo ciekawe i emocjonujące doświadczenie. Uczniowie wykazali się dużym zaangażowaniem i kreatywnością. Ja zaś pozostaję pod wrażeniem ich umiejętności w zakresie organizowania własnego procesu edukacyjnego.

Małgorzata Stańco