Wycieczka górskimi szlakami klasy 6a

16 września uczniowie klasy 6a wybrali się na jesienną wycieczkę. O tej porze roku, niektórzy tak uważają, góry są najpiękniejsze.

Po sprawdzeniu ekwipunku wyjechaliśmy do Bielska – Białej. Z przystanku autobusowego doszliśmy do dolnej stacji Kolei Linowej na Szyndzielnię. Wyjazd wagonikami sprawił nam wiele radości. Na górze widok był wspaniały, a my wydrapaliśmy się jeszcze wyżej – na wieżę widokową i ….. na ten widok zaparło nam dech w piersiach. Ruszyliśmy dalej. Na szczyt Klimczok i potem do schroniska dotarliśmy trochę głodni i zmęczeni. Pyszne kanapki, rozmowy z koleżankami i kolegami – to moment odpoczynku w naszej wędrówce. Schodząc do Szczyrku wybraliśmy trasę tak, aby po drodze odwiedzić sanktuarium „Na Górce”. Czekając na autobus bawiliśmy się dalej świetnie na szczyrkowskim rynku.

Zobaczyliśmy wiele pięknych miejsc. Zrobiliśmy sporo pamiątkowych zdjęć. Pomimo zmęczenia oraz oszołomienia natłokiem wrażeń byliśmy zadowoleni. Zapraszamy na naszą fotorelację.