WYCIECZKA KLAS SZÓSTYCH DO WROCŁAWIA I GÓR STOŁOWYCH 25 – 26. 05. 2015r.

W maju wyjechaliśmy na wycieczkę do Wrocławia i Gór Stołowych. Program wycieczki był bardzo atrakcyjny, więc z entuzjazmem wyruszyliśmy w podróż.

Pierwszego dnia w Afrykarium   podziwialiśmy zwierzęta zamieszkujące plaże i rafę koralową Morza Czerwonego, rzekę Nil, krainę Wielkich Rowów Afrykańskich, głębię Kanału Mozambickiego, plaże Wybrzeża Szkieletów (Namibia) i Dżunglę dorzecza Kongo. Następnie wraz z przewodnikiem zwiedzaliśmy Wrocław, a na końcu udaliśmy się do Muzeum Narodowego, gdzie obejrzeliśmy Panoramę Racławicką.

Wieczorem dojechaliśmy do Dusznik – Zdroju, gdzie zjedliśmy obiad i zostaliśmy zakwaterowani w pokojach. Ale to nie koniec atrakcji tego dnia. O godzinie 21.00 wybraliśmy się do parku, aby zobaczyć malowniczy pokaz kolorowych fontann.

Następnego dnia pojechaliśmy się do Kudowy – Zdroju, aby obejrzeć Kaplicę Czaszek. Jest to obiekt sakralny, którego ściany i sklepienie wyłożono szczątkami – ludzkimi, prawdziwymi czaszkami i kośćmi. Wzruszeni tym wyjątkowym obrazem przemijalności i kruchości człowieka, wróciliśmy do autokaru, aby kontynuować naszą wycieczkę.

Około godziny 12.00 dotarliśmy do Błędnych Skał, gdzie mieliśmy okazję podziwiać niepowtarzalny zespół bloków skalnych na wysokości 853 m n.p.m., tworzący malowniczy labirynt. Nieco zmęczeni tym spacerem, udaliśmy sie na pyszny obiad. Najedzeni i wypoczęci wyruszyliśmy do Złotego Stoku. Tam zwiedziliśmy Kopalnię Złota. Był to niestety ostatni punkt naszej wycieczki.

Zmęczeni, ale przede wszystkim zachwyceni różnorodnością i atrakcyjnością miejsc, które zobaczyliśmy, wróciliśmy do naszych domów. Na pamiątkę zostały nam wspomnienia i liczne zdjęcia, które zrobiliśmy. Zapraszamy do obejrzenia naszej fotogalerii.